بیمه نامه تمام شده؟ LIC فعالیت های احیای سیاست ها را از 10 آگوست آغاز کرد

این کارزار برای آن دسته از دارندگان خط مشی که به دلیل شرایط غیرقابل اجتناب قادر به پرداخت حق بیمه نیستند ، منتفع می شود.

برای تشویق ادامه پوشش ریسک در این دوره دشوار ، بیمه LIC در روز یکشنبه گفت که این فرصت را برای دارندگان این سیاست فراهم می کند تا سیاست های خود را از دست دهند.

تصمیم گرفته است تا از 10 آگوست تا 9 اکتبر یک کمپین احیای ویژه را برای مشتریان خود برای احیای سیاست های LIC که در آن از بین رفته است ، آغاز کند.

وی گفت: “با توجه به شرایط حاکم ، هیچ گونه امتیاز در مورد نیاز پزشکی ارائه نمی شود و همین موارد فقط به هزینه های دیرهنگام محدود می شود. تحت برنامه هایی غیر از تضمین مدت و سایر برنامه های در معرض خطر ، “LIC در بیانیه ای گفت.

طبق این کمپین ویژه احیای مجدد ، سیاست های برنامه های واجد شرایط خاص می تواند در مدت پنج سال از تاریخ اولین حق بیمه بدون پرداخت مشروط به شرایط و ضوابط خاص احیا شود.

به گفته وی ، صاحبان سیاست گذاری برای تجدید حیات 20 درصد امتیاز تأخیر دریافت می کنند ، در حالی که 25 درصد امتیاز بین 1 لخ و 3 لس امتیاز دارد.

به گفته وی ، سیاست هایی که در طول دوره پرداخت حق بیمه در شرایط غیرقانونی قرار دارند و در دوره احیای مدت زمان تکمیل نشده ، واجد شرایط برای احیای این کمپین هستند.

این کارزار برای آن دسته از دارندگان خط مشی که به دلیل شرایط غیرقابل اجتناب قادر به پرداخت حق بیمه نیستند ، منتفع می شود و سیاست آنها متوقف می شود.

مطالب داغ  اسکناس واردات نفت خام در آوریل تا آگوست 61٪ کاهش یافته و به 17.7 میلیارد دلار رسیده است

LIC گفت ، همیشه احیای یک سیاست قدیمی برای بازگرداندن پوشش بیمه و درک ارزش دارایی های خود از دارندگان آن و تمایل آنها برای ادامه پوشش بیمه عمر بهتر است.

آیا می دانید چیست؟ دفتر دانش FE هر یک از این موارد و جزئیات بیشتر را در Financial Express توضیح داده است. همچنین قیمت سهام BSE / NSE زنده ، آخرین NAV از صندوق های متقابل ، بهترین صندوق های سهام ، سود برتر ، بازندگان برتر در Express Express را دریافت کنید. فراموش نکنید که ابزار ماشین حساب مالیات بر درآمد رایگان را امتحان کنید.

Financial Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما اینجا را کلیک کنید و با آخرین اخبار و به روزرسانی های Biz به روز باشید.

2020-08-09 21:54:00